Trasy ZKM - 1974.01.02 (korekty: 1974.07.22 i koniec roku)

  • Mapy linii
  • Schematy tras ZKM
  • 2.01.1974, 22.07.1974 - koniec roku
nowsze  starsze
Linie autobusowe ZKM Chełm - 2.01.1974
Opracowano na podstawie gazety Sztandar Ludu z 1974 r. oraz dokumentów z Archiwum Państwowego w Lublinie O/Chełm.

Podstawowym biegiem linii 1 została trasa do Dworca PKP (z wariantem do Cementowni). Końcowy przystanek linii 8 przeniesiono (po trasie) z pl. Kościuszki na ul. Lenina. Linię nr 9 wydłużono z centrum miasta do UG w POKRÓWCE. Uruchomiono też nową linię nr 14 na trasie: pl. Kościuszki - Młodowskiej - Odrodzonego W.P. - pl. PKWN - Litewska - Hrubieszowska - Krzyż. Wojsławickie - STRUPIN - ROŻDŻAŁÓW (pierwsza w dziejach ZKM linia pospieszna).


Biegi linii: 3, 9, 11 i 12 puszczono nowo otwartą arterią (I Armii WP).
Nieznacznie zmodyfikowano przebieg linii nr 6 (wszystkie kursy tam i powrót przez ul. Świerczewskiego).
Do końca roku uruchamiano też nowe linie:
15 (trasa: Krzyż. Lubelskie - Lubelska - Strażacka / powrót 1 Maja - Dzierżyńskiego - ZWM - Hrubieszowska - Krzyż. Wojsławickie),
16 (trasa: Dworzec Gł. PKP - Świerczewskiego - pl. PKWN - Odrodzonego W.P. - pl. Stalingradzki - Mickiewicza - Kolejowa - Okszowska),
17 (trasa: Cementownia - Fabryczna - Przemysłowa - 22 Lipca - pl. PKWN - Odrodzonego W.P. - Młodowskiej - pl. Stalingradzki - Lubelska - Szpitalna - Szpital Miejski),
18 (trasa: Dworzec Gł. PKP - Świerczewskiego - pl. PKWN - Odrodzonego W.P. - Młodowskiej - pl. Stalingradzki - Strażacka / powrót 1 Maja - Dzierżyńskiego - ZWM - Hrubieszowska - Bieruta - Cmentarz Komunalny).
nowsze  starsze
powered by WuWu 2014-, wszystkie prawa zastrzeżone

POMOC: Zobacz, co oznaczają poszczególne ikony używane na stronie. (w opracowaniu)