Historia: 1995-23.06.1997

  • Historia MPK
  • lata: 1995-23.06.1997
później  wcześniej

Historia komunikacji miejskiej

MPK Chełm (1989-1997) - ciąg dalszy.
1995 r. (MPK Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).

ilość
linii
siatka połączeń / suma długości linii tabor:
zakup
tabor:
remonty
tabor:
złomowanie(*)
tabor:
stan
ilość pasażerów
wozokilometry
b.d. 83 km(1) / ? km - miasto
? km / ? km - ogółem
1(2) - (03.1993)
2(2) - (05.1993)
1(2) - (07.1993)
2(2) - (08.1993)
1(2) - (12.1993)
1(2) 12(2) 59(2) 8.700.000(3) 3.051.000(3)
(1) - Sprawozdanie GUS,
(2) - Książka taborowa CLA Chełm: w sześciu dostawach dostarczono 7 autobusów Jelcz M11 (23.03.1993 - z nr tab. #581, 28.05.1993 - #582-#583, 30.07.1993 - #584, 18.08.1993 - #585, 31.08.1993 - #586, 31.12.1993 - #588). Zlikwidowano 12 Autosanów H9-35 o nr tab.: #419, #461, #467, #469, #470, #478, #480, #481, #483, #485, #486 i #510 (03-12.1993). Tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Autosan H9-35 - 18 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt.
(3) - Rocznik Statystyczny,
(*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. Złomowanie: 8 Autosanów H9-35 o nr tab.: #419, #461, #478, #480, #481, #483, #485 i #486 (03-10.1993). Sprzedaż: 4 Autosany H9-35 o nr tab.: #467, #469, #470 i #510 (07-12.1993)
1996 r. (MPK Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).

ilość
linii
siatka połączeń / suma długości linii tabor:
zakup
tabor:
remonty
tabor:
złomowanie(*)
tabor:
stan
ilość pasażerów
wozokilometry
b.d. 64 km(1) / ? km - miasto
? km / ? km - ogółem
0(2) b.d. 2(2) 57(2) 10.300.000(3) 3.122.000(3)
(1) - Sprawozdanie GUS,
(2) - Książka taborowa CLA Chełm: w tym roku MPK nie wzbogaciło się o żaden autobus liniowy. Zezłomowano 2 Autosany H9-35 o nr tab.: #464 (06.1994) i #482 (09.1994). Tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Autosan H9-35 - 16 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt.
(3) - Rocznik Statystyczny,
(*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu.
do 06.1997 r. (MPK Chełm)
ilość
linii
siatka połączeń / suma długości linii tabor:
zakup
tabor:
remonty
tabor:
złomowanie(*)
tabor:
stan
ilość pasażerów
wozokilometry
b.d. ? km / ? km - miasto
? km / ? km - ogółem
0(1) - MPK
b.d. 1(1) 54(1) b.d. b.d.
(1) - Książka taborowa CLA Chełm (dotyczy okresu 1.01.1997 - 22.06.1997, czyli spółki MPK Chełm): w tym okresie nie zakupiono nowych pojazdów liniowych. Zlikwidowano Autosana H9-35 o nr tab.: #466 (06.1997). Na koniec działalności MPK Chełm tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Autosan H9-35 - 13 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt.
(*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu.
później  wcześniej
powered by WuWu 2014-, wszystkie prawa zastrzeżone

POMOC: Zobacz, co oznaczają poszczególne ikony używane na stronie. (w opracowaniu)