- Historia MPK
- ⇨
- lata: 1993-1994
później wcześniej
Historia komunikacji miejskiej
MPK Chełm (1989-1997) - ciąg dalszy. 1993 r. (MPK Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).
linii | zakup | remonty | złomowanie(*) | stan | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| | | |||||
(1) - Książka taborowa CLA Chełm: w sześciu dostawach dostarczono 7 autobusów Jelcz M11 (23.03.1993 - z nr tab. #581, 28.05.1993 - #582-#583, 30.07.1993 - #584, 18.08.1993 - #585, 31.08.1993 - #586, 31.12.1993 - #588). Zlikwidowano 12 Autosanów H9-35 o nr tab.: #419, #461, #467, #469, #470, #478, #480, #481, #483, #485, #486 i #510 (03-12.1993). Dokonano także przebudowy Jelcza PR-100M #500 do wersji PR-110U (nadano mu nowy nr taborowy #587). Tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Autosan H9-35 - 18 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt. (2) - Rocznik Statystyczny, (*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. Złomowanie: 8 Autosanów H9-35 o nr tab.: #419, #461, #478, #480, #481, #483, #485 i #486 (03-10.1993). Sprzedaż: 4 Autosany H9-35 o nr tab.: #467, #469, #470 i #510 (07-12.1993) |
1994 r. (MPK Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).
linii | zakup | remonty | złomowanie(*) | stan | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| | | |||||
(1) - Książka taborowa CLA Chełm: w tym roku MPK nie wzbogaciło się o żaden autobus liniowy. Zezłomowano 2 Autosany H9-35 o nr tab.: #464 (06.1994) i #482 (09.1994). Tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Autosan H9-35 - 16 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt. (2) - Rocznik Statystyczny, (*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. |
później wcześniej