- Mapy linii
- ⇨
- Schematy tras ZKM
- ⇨
- 1975
nowsze starsze
Opracowano tylko na podstawie szczątkowych doniesień w gazecie Sztandar Ludu z 1975 r.
UWAGA:W związku z powyższym informacje w tej części serwisu mogą być niepełne lub tylko prawdopodobne (co zaznaczone jest na mapach przebiegów poszczególnych linii).
Linia nr 18 została najprawdopodobniej uruchomiona jeszcze przed początkiem roku 1975.
Natomiast w ciagu opisywanego tutaj roku uruchamiano kolejne linie: nr 19 (trasa: Dworzec PKS(?) - I Armii W.P. - Hrubieszowska - ZWM - Dzierżyńskiego - 1 Maja - pl. Stalingradzki - Młodowskiej - Odrodzonego W.P. - pl. PKWN - 22 Lipca - Przemysłowa - Fabryczna - Cementownia) oraz nr 20 (trasa: Dworzec PKP - Świerczewskiego - pl. PKWN - Odrodzonego W.P. - Młodowskiej - pl. Stalingradzki - Mickiewicza - Kolejowa - Okszowska - OKSZÓW - NOWINY).
Trasa linii 3 w lecie została okresowo zminiona ze względu na remont ul. Lwowskiej (przy miejskiej rzeźni) i wiodła: OKSZÓW - ... - Hrubieszowska - Krzyżówki Wojsławickie - STRUPIN - POKRÓWKA.
Natomiast linia 9 w tym okresie miała najprawdopodobniej (z przyczyn opisanym wyżej) końcowy przystanek przy Rzeźni Miejskiej.
nowsze starsze