- Historia CLA
- ⇨
- lata: 24.06.1997-1998
później wcześniej
Historia komunikacji miejskiej
CLA Chełm (1997-...) - ciąg dalszy. 06-12.1997 r. (CLA Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).
linii | zakup | remonty | złomowanie(*) | stan | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| | | |||||
(1) - Sprawozdanie GUS, (2) - Książka taborowa CLA Chełm (dotyczy okresu 23.06.1997 - 31.12.1997, czyli spółki CLA Chełm): w tym okresie nie zakupiono nowych pojazdów liniowych. Zlikwidowano (sprzedano) jeszcze 3 Autosany H9-35 o nr tab.: #507, #521 i #523. Na koniec roku tabor CLA Chełm stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Autosan H9-35 - 10 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt. (3) - Rocznik Statystyczny - dane na koniec roku z obu spółek łącznie, (*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. |
1998 r. (CLA Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).
linii | zakup | remonty | złomowanie(*) | stan | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| | | |||||
(1) - Sprawozdanie GUS, (2) - Książka taborowa CLA Chełm: w tym roku CLA zakupiło w 3 dostawach łącznie 7 fabrycznych pojazdów Iveco-Kapena City 7,5: 31.08.1998 - 2 szt,. 14.09.1998 - 2 szt., 12.11.1998 - 3 szt. Zezłomowano 10 Autosanów H9-35 o nr tab.: #468, #509, #511, #513, #514, #516, #519, #520 (01.1998) i #484, #522 (03.1998) oraz Ikarusa 260.04 #578 (10.1998). Tabor na koniec roku stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 34 szt., Ikarus 260.04 - 1 szt., Kapena City 7,5 - 7 szt. (*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. Zezłomowano we własnym zakresie pojazdy o nr tab.: #468, #484. Pozostałe - sprzedano. |
później wcześniej