- Historia MPK
- ⇨
- lata: 1991-1992
później wcześniej
Historia komunikacji miejskiej
MPK Chełm (1989-1997) - ciąg dalszy. 1991 r. (MPK Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).
linii | zakup | remonty | złomowanie(*) | stan | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| | | |||||
(1) - Książka taborowa CLA Chełm: w jednej dostawie dostarczono 3 autobusy Jelcz PR-110 (29.10.1991 - z nr tab. #574-#576). Zlikwidowano 6 Autosanów H9-35 o nr tab.: #421, #426, #435, #479, #508 i #512 (05-12.1991) a także 1 Jelcza PR-110 #498 (12.1991). Tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 6 szt., Jelcz M11 - 27 szt., Autosan H9-35 - 32 szt. (2) - Rocznik Statystyczny, (*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. |
1992 r. (MPK Chełm)
Materiał w opracowaniu. Cierpliwości, bo brak wiarygodnych źródeł.
Materiał w tabeli niżej opracowano na podstawie książki taborowej CLA Chełm (dzięki uprzejmości firmy).
linii | zakup | remonty | złomowanie(*) | stan | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| | | |||||
(1) - Książka taborowa CLA Chełm: w dwóch dostawach dostarczono w sumie 2 używane autobusy Ikarus 260.04 (21.07.1992 - z nr tab. #578 i 31.08.1992 - #579). Zlikwidowano 2 Autosany H9-35 o nr tab.: #463 (03.1992) i #487 (10.1992) a także 1 Jelcza PR-110 #499 (07.1992). Tabor stanowiły autobusy Jelcz PR-110 - 5 szt., Jelcz M11 - 27 szt., Autosan H9-35 - 30 szt., Ikarus 260.04 - 2 szt. (2) - Rocznik Statystyczny, (*) - złomowanie, sprzedaż lub skreślenie ze stanu. |
później wcześniej