- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz PR110M (ZKM #500; MPK #500)
nowszy starszy
5
0
0
10.05.1985 - 10.1989 | ZKM Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 500 | |
1.11.1989 - 10.1993 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 500 | |
21.10.1993 | LZNS Lublin, Polska | SPRZEDAŻ W CELU ODBUDOWY * | ||
* W wyniku transakcji łączonej po sprzedaży pozyskano w miejsce tego pojazdu odbudowany w LZNS Lublin autobus Jelcz PR-110U, który uzyskał w MPK Chełm nr taborowy #587. |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1985 | biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
05.1985 - 10.1989 | brak reklam | ZKM Chełm, Polska |
11.1989 - 10.1993 | brak reklam | MPK Chełm, Polska |
Data produkcji : | 1985 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | 8498 - nr podwozia |
Silnik : | WSK Mielec SW680/78/1 138 kW, poj. 11.100 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony z tyłu, leżący, nr silnika: 85010072 (1985) |
Skrzynia biegów : | FPS Tczew S4-95 (4 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I) - 642 mm, (II) - 712 mm, (III) - 957 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 12.000 / 2.500 / 3.040 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | 9.800 / 17.280 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 36 / 74 (ogółem 110) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 6.100 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | brak danych |
Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...
nowszy starszy