Jelcz PR110M (ZKM/MPK #500)

  • Tabor CLA, MPK, ZKM
  • Lista taboru
  • Jelcz PR110M (ZKM #500; MPK #500)
nowszy  starszy
5
0
0
Jelcz PR-110M
Okres Właściciel Zajezdnia Nr tabor. Nr rejestr.
10.05.1985 - 10.1989 ZKM Chełm, Polska ul. Wołyńska 500
1.11.1989 - 10.1993 MPK Chełm, Polska ul. Wołyńska 500
21.10.1993 LZNS Lublin, Polska SPRZEDAŻ W CELU ODBUDOWY *
* W wyniku transakcji łączonej po sprzedaży pozyskano w miejsce tego pojazdu odbudowany w LZNS Lublin autobus Jelcz PR-110U, który uzyskał w MPK Chełm nr taborowy #587.

Malowanie fabryczne
1985 biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien
Okres Opis zmian Właściciel
05.1985 - 10.1989 brak reklam ZKM Chełm, Polska
11.1989 - 10.1993 brak reklam MPK Chełm, Polska

Data produkcji : 1985
(wyjazd z fabryki: brak danych)
VIN : 8498 - nr podwozia
Silnik :
WSK Mielec SW680/78/1 138 kW, poj. 11.100 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony z tyłu, leżący,
nr silnika: 85010072 (1985)
Skrzynia biegów :
FPS Tczew S4-95 (4 przeł., manualna)
Układ drzwi / szerokość : 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm
Wysokość podłogi w drzwiach : (I) - 642 mm, (II) - 712 mm, (III) - 957 mm
Długość / szerokość / Wysokość : 12.000 / 2.500 / 3.040 mm
Masa własna / dopuszczalna : 9.800 / 17.280 kg
Miejsca siedzące / stojące (razem) : 36 / 74 (ogółem 110)
Układ osi w autobusie : Rozstaw osi: 6.100 mm
(I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki")
Wyposażenie fabryczne : brak danych
Zarejestrowane stany licznika km : brak danych
Wydarzenia, ciekawostki : brak danych

Brak galerii

Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...

nowszy  starszy
powered by WuWu 2014-, wszystkie prawa zastrzeżone

POMOC: Zobacz, co oznaczają poszczególne ikony używane na stronie. (w opracowaniu)