- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz M11 (ZKM #541; MPK #541; CLA #541, #155)
nowszy starszy
5
4
1
| 17.03.1987* - 10.1989 | ZKM Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 541 |
|
| 1.11.1989 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 541 |
|
| 06.1997 - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 541 |
|
| ??.1998 - 08.2005 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 155 |
|
| 08.2005 - 10.2005 | CLA Chełm, Polska | WYCOFANY | ||
| 14.10.2005** | CLA Chełm, Polska | ZŁOMOWANIE (demontaż na części) | ||
| * Data wprowadzenia do ewidencji (data zakupu). Pojazd zarejestrowany 21.03.1987 r. ** Pojazd wykreślony z ewidencji z dniem 3.10.2005 r. | ||||
| Malowanie fabryczne | ||
|---|---|---|
| 1987 | biały + czerwony pas na środku (drzwi białe) | |
| Okres | Opis zmian | Właściciel |
| 03.1987 - 10.1989 | brak reklam | ZKM Chełm, Polska |
| 11.1989 - 06.1997 | brak reklam | MPK Chełm, Polska |
| 06.1997 - ??.2004(?) | brak reklam | CLA Chełm, Polska |
| ??.2004(?) - ? | nowe malowanie, STAL-MET + STRAŻ-CEM (w ramkach tylko na prawej burcie) | CLA Chełm, Polska |
| Data produkcji : | 1987 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
| VIN : | brak danych 0074 - (nr podwozia) |
| Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 1001886/260 (od 03.1987), 1001283/501 (od 08.1994), 100983/739 (prawdopodobnie od 2001) |
| Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) - 920 mm |
| Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.080 mm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 9.125 / 16.000 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 30 / 70 (ogółem 100) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| Wydarzenia, ciekawostki : | |
| 21.03.1987 r. | Data I rejestracji w Polsce. |
| 12.08.1994 r. | Wymiana jednostki napędowej. |
| 2001(?) r. | Wymiana jednostki napędowej. |
| 3.02.2004 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
| 2005-2006 r. | Autobus był w planach do skrócenia (wzorem #543 i #544) do wersji "M10", jednak wcześniej uległ kasacji. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
nowszy starszy