- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz M11 (ZKM #548; MPK #548; CLA #548, #148, #548)
nowszy starszy
5
4
8
| 31.07.1987 - 10.1989 | ZKM Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 548 |
|
| 1.11.1989 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 548 |
|
| 06.1997 - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 548 |
|
| ??.1998 - 02.2007 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 148 |
|
| 02.2007 - ??.2009 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 548 |
|
| ??.2009 - ??.2010 | Tkaczyk Bobrowniki, Polska | WYCOFANY (demontaż na części) | ||
| ??.2010 | Tkaczyk Bobrowniki, Polska | ZŁOMOWANIE | ||
| Malowanie fabryczne | ||
|---|---|---|
| 1987 | brak danych | |
| Okres | Opis zmian | Właściciel |
| 07.1987 - 10.1989 | brak reklam | ZKM Chełm, Polska |
| 11.1989 - 06.1997 | brak danych | MPK Chełm, Polska |
| 06.1997 - ??.2001(?) | brak danych | CLA Chełm, Polska |
| ??.2001(?) - ? | nowe malowanie, brak reklam | CLA Chełm, Polska |
| Data produkcji : | 1987 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
| VIN : | SUJM11000H0001925 0660 - (nr podwozia) |
| Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 100787/111 (od 07.1987), 100488/278 (od 03.1997) |
| Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) - 920 mm |
| Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.080 mm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 9.125 / 16.000 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 28 / 72 (ogółem 100) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| Wydarzenia, ciekawostki : | |
| 1.03.1997 r. | Wymiana jednostki napędowej. |
| 2000 r. | Odbudowa pojazdu (modernizacja) we własnym zakresie. |
| 7.05.2008 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
nowszy starszy