- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz M11 (ZKM #566; MPK #566; CLA #566, #161)
nowszy starszy
5
6
6
| 9.06.1988 - 10.1989 | ZKM Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 566 |
|
| 1.11.1989 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 566 |
|
| 06.1997 - 09.1997 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 566 |
|
| 7.09.1997* - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 566 | WYREJESTROWANY |
| ??.1998 - 03.1999** | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 161 | WYREJESTROWANY |
| 23.04.1999 | W. Abramczyk Zwoleń, Polska | ZŁOMOWANIE (demontaż na części) | ||
| * Pojazd wyrejestrowany na stałe w dniu 7.09.1997 r. ** Data wykreślenia z ewidencji CLA: 30.03.1999 r. | ||||
| Malowanie fabryczne | ||
|---|---|---|
| 1988 | kremowo-czerwony (schemat malowania większości wozów w Polsce z tamtego okresu) | |
| Okres | Opis zmian | Właściciel |
| 06.1988 - 10.1989 | brak reklam | ZKM Chełm, Polska |
| 11.1989 - 06.1997 | brak danych | MPK Chełm, Polska |
| 06.1997 - 03.1999 | brak danych | CLA Chełm, Polska |
| Data produkcji : | 1988 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
| VIN : | SUJM11000J0002535 0371 - (nr podwozia) |
| Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 100388/067 (od 06.1988) |
| Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) - 920 mm |
| Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.080 mm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 9.125 / 16.000 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 30 / 70 (ogółem 100) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| Wydarzenia, ciekawostki : | |
Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...
nowszy starszy