- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz M11 (ZKM #566; MPK #566; CLA #566, #161)
nowszy starszy
5
6
6
9.06.1988 - 10.1989 | ZKM Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 566 | |
1.11.1989 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 566 | |
06.1997 - 09.1997 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 566 | |
7.09.1997* - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 566 | WYREJESTROWANY |
??.1998 - 03.1999** | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 161 | WYREJESTROWANY |
23.04.1999 | W. Abramczyk Zwoleń, Polska | ZŁOMOWANIE (demontaż na części) | ||
* Pojazd wyrejestrowany na stałe w dniu 7.09.1997 r. ** Data wykreślenia z ewidencji CLA: 30.03.1999 r. |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1988 | kremowo-czerwony (schemat malowania większości wozów w Polsce z tamtego okresu) | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
06.1988 - 10.1989 | brak reklam | ZKM Chełm, Polska |
11.1989 - 06.1997 | brak danych | MPK Chełm, Polska |
06.1997 - 03.1999 | brak danych | CLA Chełm, Polska |
Data produkcji : | 1988 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | SUJM11000J0002535 0371 - (nr podwozia) |
Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 100388/067 (od 06.1988) |
Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) - 920 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.080 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | 9.125 / 16.000 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 30 / 70 (ogółem 100) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : |
Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...
nowszy starszy