Ikarus 260.04 (MPK, CLA #579; CLA #100)

  • Tabor CLA, MPK, ZKM
  • Lista taboru
  • Ikarus 260.04 (MPK #579; CLA #579, #100)
nowszy  starszy
5
7
9
Ikarus 260.04
Okres Właściciel Zajezdnia Nr tabor. Nr rejestr.
??.1985 - ??.1989 WPK Gdańsk, Polska ? 28020
??.1989 - ??.1990 MPK Gdynia, Polska ? 28020
??.1990 - ??.1991 MZK Wejherowo, Polska ? 28020
??.1991 - ??.1992 MZK Wejherowo, Polska ? 103
??.1992 - 08.1992 Kapena Słupsk, Polska ODBUDOWA (nowy VIN)
3.09.1992 - 06.1997 MPK Chełm, Polska ul. Wołyńska 579
06.1997 - ??.1998 CLA Chełm, Polska ul. Okszowska 579
??.1998 - 06.2000 CLA Chełm, Polska ul. Okszowska 100
1.06.2000 - 06.2000 n/n właściciel Chełm, Polska* WYCOFANY
30.06.2000 n/n właściciel Chełm, Polska* ZŁOMOWANIE (posłużył jako dawca części)
* Najprawdopodobniej autobus zakupiony przez firmę Prywatna Komunikacja Miejska Mirosław Szoda (a tam posłużył jako dawca części).

Malowanie fabryczne
1985 brak danych
Okres Opis zmian Właściciel
??.1985 - ??.1989 brak danych WPK Gdańsk, Polska
??.1989 - ??.1990 brak danych MPK Gdynia, Polska
??.1990 - ??.1992 brak danych MZK Wejherowo, Polska
??.1992 - 08.1992 nowe malowanie,
brak reklam
Kapena Słupsk, Polska
09.1992 - 06.1997 brak reklam MPK Chełm, Polska
06.1997 - 06.2000 brak reklam CLA Chełm, Polska
06.2000 - 06.2000 brak reklam n/n właściciel Chełm, Polska

Data produkcji : 1985
(wyjazd z fabryki: brak danych)
1992 (odbudowa w Kapenie Słupsk)
VIN : 1521 - phototrans.pl
30992 - nr podwozia (od 1992 r.)
Silnik :
RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący,
nr silnika: 100189/078 (od 08.1992), 1001886/234 (od.02.1997)
Skrzynia biegów :
Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna)
Układ drzwi / szerokość : 2-2-2 / (I-III) 1.300 mm
Wysokość podłogi w drzwiach : (I-III) 940 mm
Długość / szerokość / Wysokość : 11.000 / 2.500 / 3.040 mm
Masa własna / dopuszczalna : 9.000 / 16.000 kg
Miejsca siedzące / stojące (razem) : 22 / 78 (ogółem 100)
Układ osi w autobusie : Rozstaw osi: 5.400 mm
(I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki")
Wyposażenie fabryczne : brak danych
Zarejestrowane stany licznika km : brak danych
Wydarzenia, ciekawostki :
3.09.1992 r. Po odbudowie w Kapenie w Słupsku - przyjęty na stan w MPK Chełm.
20.02.1997 r. Wymiana jednostki napędowej.
od 06.2000 r. U prywatnego przewoźnika w Chełmie posłużył jedynie jako dawca części.

Zdjęcia z internetu (linki)

Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.

1
nowszy  starszy
powered by WuWu 2014-, wszystkie prawa zastrzeżone

POMOC: Zobacz, co oznaczają poszczególne ikony używane na stronie. (w opracowaniu)