- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Ikarus 260.04 (MPK #579; CLA #579, #100)
nowszy starszy
5
7
9
??.1985 - ??.1989 | WPK Gdańsk, Polska | ? | 28020 |
|
??.1989 - ??.1990 | MPK Gdynia, Polska | ? | 28020 |
|
??.1990 - ??.1991 | MZK Wejherowo, Polska | ? | 28020 |
|
??.1991 - ??.1992 | MZK Wejherowo, Polska | ? | 103 |
|
??.1992 - 08.1992 | Kapena Słupsk, Polska | ODBUDOWA (nowy VIN) | ||
3.09.1992 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 579 |
|
06.1997 - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 579 |
|
??.1998 - 06.2000 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 100 |
|
1.06.2000 - 06.2000 | n/n właściciel Chełm, Polska* | WYCOFANY | ||
30.06.2000 | n/n właściciel Chełm, Polska* | ZŁOMOWANIE (posłużył jako dawca części) | ||
* Najprawdopodobniej autobus zakupiony przez firmę Prywatna Komunikacja Miejska Mirosław Szoda (a tam posłużył jako dawca części). |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1985 | brak danych | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
??.1985 - ??.1989 | brak danych | WPK Gdańsk, Polska |
??.1989 - ??.1990 | brak danych | MPK Gdynia, Polska |
??.1990 - ??.1992 | brak danych | MZK Wejherowo, Polska |
??.1992 - 08.1992 | nowe malowanie, brak reklam | Kapena Słupsk, Polska |
09.1992 - 06.1997 | brak reklam | MPK Chełm, Polska |
06.1997 - 06.2000 | brak reklam | CLA Chełm, Polska |
06.2000 - 06.2000 | brak reklam | n/n właściciel Chełm, Polska |
Data produkcji : | 1985 (wyjazd z fabryki: brak danych) 1992 (odbudowa w Kapenie Słupsk) |
VIN : | 1521 - phototrans.pl 30992 - nr podwozia (od 1992 r.) |
Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 100189/078 (od 08.1992), 1001886/234 (od.02.1997) |
Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.300 mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) 940 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.040 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | 9.000 / 16.000 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 22 / 78 (ogółem 100) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
3.09.1992 r. | Po odbudowie w Kapenie w Słupsku - przyjęty na stan w MPK Chełm. |
20.02.1997 r. | Wymiana jednostki napędowej. |
od 06.2000 r. | U prywatnego przewoźnika w Chełmie posłużył jedynie jako dawca części. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
nowszy starszy