- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz M11 (MPK #581; CLA #581, #135)
nowszy starszy
5
8
1
??.1987 - ??.1993 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
??.1993 - 03.1993 | Kapena Słupsk, Polska | ODBUDOWA JAKO "SKŁADAK" | ||
26.03.1993 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 581 |
|
06.1997 - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 581 |
|
??.1998 - 10.2005 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 135 |
|
14.10.2005 | CLA Chełm, Polska | ZŁOMOWANIE |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1987 | biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
??.1987 - ??.1993 | brak danych | n/n właściciel, Polska |
??.1993 - 03.1993 | nowe malowanie, brak reklam | Kapena Słupsk, Polska |
06.1993 - 06.1997 | brak reklam | MPK Chełm, Polska |
06.1997 - ? | brak reklam | CLA Chełm, Polska |
... 1999 ... | nowe malowanie, Bank Polski PKO | CLA Chełm, Polska |
1999 - 10.2005 | brak danych | CLA Chełm, Polska |
Data produkcji : | 1987 (wyjazd z fabryki: brak danych) 1993 (odbudowa jako składak w Kapenie Słupsk) |
VIN : | brak danych 42693 - nr podwozia (od 1993 r.) |
Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 100787/118 (od 03.1993), 100388/091 (od 03.1996) |
Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) 970 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.080 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | 9.125 / 16.000 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 25 / 75 (ogółem 100) po remoncie w Kapenie: 31 / 39 (ogółem 71) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
26.03.1993 r. | Po odbudowie w Kapenie w Słupsku - przyjęty na stan w MPK Chełm jako "składak" z rokiem produkcji 1993. |
29.03.1993 r. | Data I rejestracji w Polsce (po odbudowie w Kapenie jako "składak"). |
22.03.1996 r. | Wymiana jednostki napędowej. |
19.06.2002 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
nowszy starszy