Jelcz M11 (MPK/CLA #584, #132)

  • Tabor CLA, MPK, ZKM
  • Lista taboru
  • Jelcz M11 (MPK #584; CLA #584, #132, #584)
nowszy  starszy
5
8
4
Jelcz M11
Okres Właściciel Zajezdnia Nr tabor. Nr rejestr.
07.1986 - 05.1992 MZK Ostrowiec Świętokrzyski, Polska ? 606
15.05.1992 - 05.1993 MZK Ostrowiec Świętokrzyski, Polska WYCOFANY
20.05.1993 - 07.1993 Kapena Słupsk, Polska ODBUDOWA JAKO "SKŁADAK"
3.08.1993 - 06.1997 MPK Chełm, Polska ul. Wołyńska 584
06.1997 - ??.1998 CLA Chełm, Polska ul. Okszowska 584
??.1998 - 02.2007 CLA Chełm, Polska ul. Okszowska 132
02.2007 - 11.2008 CLA Chełm, Polska ul. Okszowska 584
21.11.2008 CLA Chełm, Polska ZŁOMOWANIE (demontaż na części)

Malowanie fabryczne
1986 biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien
Okres Opis zmian Właściciel
??.1986 - ??.1993 brak danych MPK Ostrowiec Świętokrzyski, Polska
??.1993 - 07.1993 nowe malowanie,
brak reklam
Kapena Słupsk, Polska
08.1993 - 06.1997 brak reklam MPK Chełm, Polska
06.1997 - ??.1999(?) brak reklam CLA Chełm, Polska
??.1999(?) - ? nowe malowanie,
Concept
CLA Chełm, Polska
??.2004(?) - 11.2008 nowe malowanie,
Okna Jezierski
CLA Chełm, Polska

Data produkcji : 1986
(wyjazd z fabryki: brak danych)
1993 (odbudowa jako składak w Kapenie Słupsk)
VIN : SUJM11001G0000560
51093 - nr podwozia (od 1993 r.)
Silnik :
RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący,
nr silnika: 100786/097 (od 07.1986), 100983/979 (od 08.1993), 1001585/412 (od 08.1996), 100488/278 (od ??.2003)
Skrzynia biegów :
Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna)
Układ drzwi / szerokość : 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm
Wysokość podłogi w drzwiach : (I-III) 970 mm
Długość / szerokość / Wysokość : 11.000 / 2.500 / 3.080 mm
Masa własna / dopuszczalna : 9.125 / 16.000 kg
Miejsca siedzące / stojące (razem) : 26 / 48 (ogółem 74)
31 / 101 (ogółem 132) - 1993 r.
Układ osi w autobusie : Rozstaw osi: 5.400 mm
(I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki")
Wyposażenie fabryczne : brak danych
Zarejestrowane stany licznika km : brak danych
Wydarzenia, ciekawostki :
28.07.1986 r. Data I rejestracji w Polsce.
20.05.1993 r. Sprzedany do Kapeny Słupsk za kwotę 30.000.000 zł (z przebiegiem 402.000 km i uszkodzonym silnikiem).
3.08.1993 r. Data II rejestracji w Polsce (po odbudowie w Kapenie jako "składak").
08.1993 r. Po odbudowie w Kapenie w Słupsku - przyjęty na stan w MPK Chełm jako "składak" z rokiem produkcji 1993.
26.08.1996 r. Wymiana jednostki napędowej.
??.2003 r. Wymiana jednostki napędowej.
9.08.2006 r. Nowy dowód rejestracyjny w Polsce.

Zdjęcia z internetu (linki)

Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl, 2 - archiwum www.cla.net.pl.

1
2
nowszy  starszy
powered by WuWu 2014-, wszystkie prawa zastrzeżone

POMOC: Zobacz, co oznaczają poszczególne ikony używane na stronie. (w opracowaniu)