- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz M11 (MPK #586; CLA #586, #131)
nowszy starszy
5
8
6
??.1986 - ??.1993 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
??.1993 - 09.1993 | LZNS Lublin, Polska | ODBUDOWA JAKO "SKŁADAK" | ||
9.09.1993 - 06.1997 | MPK Chełm, Polska | ul. Wołyńska | 586 | |
06.1997 - ??.1998 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 586 | |
??.1998 - ??.1999 | CLA Chełm, Polska | ul. Okszowska | 131 | |
??.1999 - 07.2000 | CLA Chełm, Polska | WYCOFANY | ||
07.2000 - 08.2000 | n/n właściciel Brzeźno, Polska | WYCOFANY | ||
2.08.2000 | n/n właściciel Brzeźno, Polska | ZŁOMOWANIE |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1986 | biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
??.1986 - ??.1993 | brak danych | n/n właściciel, Polska |
??.1993 - 09.1993 | nowe malowanie, brak reklam | LZNS Lublin, Polska |
09.1993 - 06.1997 | brak danych | MPK Chełm, Polska |
06.1997 - 07.2000 | brak danych | CLA Chełm, Polska |
Data produkcji : | 1986 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | brak danych 8666 - nr podwozia (od 1993 r.) |
Silnik : | RABA D2156HM6U 141 kW, poj. 10.350 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony pośrodku, leżący, nr silnika: 4001283/621 (od 09.1993), 1001184/571 (od 10.1998) |
Skrzynia biegów : | Csepel ASH-75-2 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I-III) 970 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 11.000 / 2.500 / 3.080 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | 9.000 / 16.000 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 26 / 48 (ogółem 74) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 5.400 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
9.09.1993 r. | Po odbudowie w LZNS w Lublinie - przyjęty na stan w MPK Chełm jako "składak" z rokiem produkcji 1993. |
29.10.1998 r. | Wymiana jednostki napędowej. |
Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...
nowszy starszy