- PKS Chełm
- ⇨
- Lista taboru (komunikacja miejska)
- ⇨
- Autosan H6-56T / H6-10 (PKS #L40005)
L
4
0
0
0
5
Autosan H6-56T / H6-10
3.11.1993 - 02.2004 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
2.02.2004 - ??.2004 | PKS Chełm, Polska | ul. Hutnicza | L40005 |
|
??.2004 | PKS Chełm, Polska | PRZEBUDOWA do wersji H6-10 | ||
??.2004 - 03.2014 | PKS Chełm, Polska | ul. Hutnicza | L40005 |
|
24.03.2014 | PKS Chełm, Polska | ZŁOMOWANIE (demontaż na części) |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1993 | brak danych | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
03.1993 - 02.2004 | brak reklam | n/n właściciel, Polska |
02.2004 - 03.2014 | brak danych | PKS Chełm, Polska |
Data produkcji : | 1993 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | SUAUW1DAPPS480096 |
Silnik : | Andoria 4CT107, 90 kW, poj. 4.360 cm3 (4-cylindrowy) umieszczony z przodu, pośrodku, nr silnika: brak danych |
Skrzynia biegów : | FPS Tczew TS5-40 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 1*-1-0 / ? - mm (po przebudowie w 2004 r.) * drzwi do przedziału kierowcy z prawej i lewej strony |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (II) - 720 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 6.355 / 2.280 / 2.792 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | (?) / 7.000 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 26 / 0 (ogółem 26) (po przebudowie w 2004 r.) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 3.320 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
3.11.1993 r. | Data pierwszej rejestracji w Polsce. |
- | Autobus obsługiwał linię 212 w ramach komunikacji miejskiej PKS. |
25.02.2004 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
11.12.2007 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
7.12.2010 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.