- Prywatni przewoźnicy
- ⇨
- Lista firm
- ⇨
- Tabor PKM Wiktor Kowalczuk
- ⇨
- Autosan H9-35 (rej. CMA 7124)
nr rejestracyjny:
Autosan H9-35
| ??.1981 - ??.1995 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
| ??.1995 - ??.1996 | PKM Wiktor Kowalczuk Chełm, Polska | ? | - |
|
| ??.1996 - ...* | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
| * Dalsza historia pojazdu nieznana. | ||||
| Malowanie fabryczne | ||
|---|---|---|
| 1981 | kremowy + 2 czerwone pasy poniżej linii okien (drzwi kremowe). | |
| Okres | Opis zmian | Właściciel |
| ??.1981 - ??.1995 | brak danych | n/n właściciel, Polska |
| ??.1995 - ??.1996 | brak reklam | PKM Wiktor Kowalczuk, Polska |
| ??.1996 - ? | brak danych | n/n właściciel, Polska |
| Data produkcji : | 1981 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
| VIN : | 360394 |
| Silnik : | Andoria 6CT107, poj. 6.540 cm3 (6-cylindrowy) umieszczony z tyłu, pośrodku, nr silnika: brak danych |
| Skrzynia biegów : | FPS Tczew S5-45 (5 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 2-0-2 / (I, III) - 830 mm |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I, III) - 945 mm |
| Długość / szerokość / Wysokość : | 9.310 / 2.500 / 2.990 mm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 7.700 / 12.500 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 25 / 47 (ogółem 72) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 4.000 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| Wydarzenia, ciekawostki : | |
| 1995 - 1996 r. | Autobus obsługiwał linie: 105 i 135. |
| 16.06.199? r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
| Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia... |