- Prywatni przewoźnicy
- ⇨
- Lista firm
- ⇨
- Tabor "RUDNIK" M. i M. Szalewicz
- ⇨
- Autosan H9-20 (rej. LCH-01AH)
nr rejestracyjny:
Autosan H9-20
| ??.1984 - ??.1996 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
| ??.1996 - ??.2005 | J. Mazurek, Ruda k/Chełma, Polska | ? | - |
|
| ??.2005 - ??.2006 | J. Mazurek, Ruda k/Chełma, Polska | ? | - |
|
| ??.2006 - ?* | Szalewicz RUDNIK, Ruda k/Chełma, Polska | ? | - |
|
| * Historia pojazdu odtworzona wyłącznie na podstawie informacji z portalu www.phototrans.pl. Dalsza historia autobusu nieznana. | ||||
| Malowanie fabryczne | ||
|---|---|---|
| 1984 | brak danych | |
| Okres | Opis zmian | Właściciel |
| ??.1984 - ??.1996 | brak danych | n/n właściciel, Polska |
| ??.1996 - ??.2006 | brak danych | J. Mazurek, Ruda k/Chełma, Polska |
| ??.2006 - ??.???? | nowe malowanie | Szalewicz RUDNIK, Ruda k/Chełma, Polska |
| Data produkcji : | 1984 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
| VIN : | 460630 |
| Silnik : | Andoria 6CT107, poj. 6.540 cm3 (6-cylindrowy) umieszczony z tyłu, pośrodku, nr silnika: brak danych |
| Skrzynia biegów : | FPS Tczew S5-45 (5 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 1-0-1 / (I, III) - ? mm (otwierane na zewnątrz klamką przez pasażera) |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I, III) - 980 mm |
| Długość / szerokość / Wysokość : | 10.000 / 2.500 / 3.150 mmm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 8.400 / 12.500 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | ? / ? (ogółem ?) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 4.700 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| Wydarzenia, ciekawostki : | |
| od 1996 r. | Autobus obsługiwał linie: 120 i 120A. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.