- Tabor testowy, wypożyczony (CLA)
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Autosan H6 20.03 (nr rej. KUP-6918)
nr rejestracyjny:
Autosan H6 20.03
21.05.1998 - 03.2004 | Fabryka Autosan Sanok, Polska | - | - |
|
??.1998 - ??..1998 | CLA Chełm (testowany kilka dni) | ul. Okszowska | - |
|
??.1998 - ??.1999 | POJAZD TESTOWY (testowany w: MPK Włocławek, MZK Piotrków Trybunalski) | - | - |
|
??.2000 - 03.2004 | Kombus Kórnik, Polska (wypożyczenie) | ? | 21 |
|
18.03.2004 - 05.2013 | Kombus Kórnik, Polska | ? | 21 |
|
28.05.2013 | Kombus Kórnik, Polska | ZŁOMOWANIE (demontaż na wniosek) |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
05.1998 | brak danych | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
??.1998 - ??.2000 | brak reklam | Fabryka Autosan Sanok, Polska |
??.2000 - 05.2013 | brak reklam | Kombus Kórnik, Polska |
Data produkcji : | 05.1998 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | SUABW1PEPWS510122 |
Silnik : | Perkins Phaser 110 Ti 79 kW, poj. 3.990 cm3 (?-cylindrowy) umieszczony z przodu, pośrodku, nr silnika: brak danych |
Skrzynia biegów : | FPS Tczew TS5-40 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 0-2-1 / (II) - ? mm, (III) - ? mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (II i III) - 720 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 6.355 / 2.280 / 2.792 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | 4.700 / 7.000 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 33 / 0 (ogółem 33) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 3.320 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
21.05.1998 r. | Data I rejestracji w Polsce. |
??.1998 r. | Autobus dostarczony na kilka dni do Chełma jako egz. promocyjny do testów. |
16.04.2004 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
27.06.2007 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
25.06.2010 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.