- Tabor testowy, wypożyczony (CLA)
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- ARP E-Vehicles Pilea (nr rej. C07-00P01 CLA Chełm)
nr rejestracyjny:
Rafako EBUS RN08 / ARP E-Vehicles Pilea
12.2018 - ??.2019 | Rafako EBUS Racibórz, Polska (jako prototyp) | ? | - |
|
??.2019 - 12.2020 | Rafako EBUS Racibórz / Solec Kujawski, Polska (model wystawowy, prezentacyjny, testowy) | ? | 902 (MZK Toruń) 512 (MZK Bielsko Biała) A618 (Arriva Toruń) |
|
01.2021 - ... | ARP E-Vehicles, Polska (model prezentacyjny, testowy) | ? | - |
|
11.03.2021*** - 15.03.2021 | CLA Chełm (testowany na trasach linii 1, 2, 3, 8, 9) | ul. Okszowska | - |
|
* - Pojazd miał w tym okresie różne rejestracje, stosowane wymiennie - nie da się określić dokładnych dat założenia. ** - Autobus testowany w wielu miejscach Polski (m.in. trasa: Tour de Pilea - szczegóły na stronie producenta). *** - Pojazd dotarł do Chełma 10.03, oficjalna prezentacja - 11.03 (godz. 12.00), regularne kursy - po prezentacji. |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
2018 | biały | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
??.2018 - ??.2018 | brak reklam | Rafako EBUS Racibórz, Polska |
??.2019 - 12.2020 | E-BUS (reklama własna) | Rafako EBUS Racibórz / Solec Kujawski, Polska |
01.2021 - ... | ARP (reklama własna) | ARP E-Vehicles, Polska |
Data produkcji : | 2018 - powstał jako prototyp 2019 - I oficjalna prezentacja jako produkt (data produkcji) (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | SU93012RRKSYV1001 |
Silnik : | Wielofazowy synchroniczny DANA TM4 LSM200C-HV3000, typ: PMSM, moc ciągła 140 kW, sprawność 94,5%, umieszczony na tylnej osi, nr silnika: brak danych. |
baterie : |
typu NMC, zasięg po naładowaniu do 140 km + własna ładowarka pokładowa (podłaczenie do siły) |
Układ drzwi / szerokość : | 1-2 (I) - ? mm, (II) - ? mm |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I, II) - 320 mm, przyklęk - 80 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 8.490 / 2.540 / 3.200 mm |
Masa własna / dopuszczalna : | ~10.000 / 16.500 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 23 / 42 (ogółem 65) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: ? mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : |
|
Zarejestrowane stany licznika km : |
021.714 km 11.03.2021 * * - uroczysta prezentacja pojazdu przez CLA Chełm. |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
11-15.03.2021 r. | Testy na liniach 1, 2, 3, 8, i 9. |
03.2021 r. | Cena autobusu testowanego w Chełmie to ok. 1.500.000 zł. W wersji "wypasionej" (najmocniejsze baterie z zasięgiem ok. 400 km + pełne wyposażenie) pojazd kosztowałby w granicach 2.500.000 zł. |
usuń / pokaż (domyślnie) podpisy zdjęć - nie dotyczy zdjęć w galerii internetowej.
Kliknij aby powiększyć :
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm al. Armii Krajowej, linia nr (przejazd techniczny na pętlę Os. Słoneczne)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm (wnętrze pojazdu)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm (wnętrze pojazdu)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
chelmskieautobusy.blogspot.com
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm (kokpit kierowcy)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Autor: Wojciech Warzecha (data: 11.03.2021)
Kliknij aby powiększyć.
Źródła zdjęć: 1...6 - Kacper Chmielewski (KCH)
Źródła zdjęć: 1...6 - Kacper Chmielewski (KCH)
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm al. Armii Krajowej, linia nr - przejazd techniczny
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm parking przy miejskim parku, linia nr -
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm ul. Młodowskiej, linia nr 9
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm ul. Gdańska, linia nr 9
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
ARP E-Vehicles PILEA (pojazd testowy), C07-00P01, Chełm al. 3 Maja, linia nr 1
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Autor: Kacper Chmielewski (data: 11.03.2021)
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.