- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Lista taboru
- ⇨
- Jelcz PR110U (MPK #587; CLA #587)
nowszy starszy
5
8
7
| Okres | Właściciel | Zajezdnia | Nr tab. | Nr rejestr. |
|---|---|---|---|---|
| ??.???? - ??.1993 * | brak danych, PL | ? | brak danych | |
| ??.1993 - 12.1993 | LZNS Lublin, PL ODBUDOWA JAKO "SKŁADAK" ** |
|||
| 9.12.1993 - 06.1997 | MPK Chełm, PL | ul. Wołyńska | ||
| 06.1997 - 03.1999 | CLA Chełm, PL | ul. Okszowska | ||
| 30.03.1999 - 04.1999 | W. Abramczyk Zwoleń, PL (WYCOFANY) |
? | ? | |
| 23.04.1999 | W. Abramczyk Zwoleń, PL ZŁOMOWANIE | |||
|
* Historia pojazdu przed odbudową nieznana. ** Autobus pozyskany w wyniku transakcji łączonej po sprzedaży do LZNS Lublin (do odbudowy) Jelcza PR-100 #500 z MPK Chełm. | ||||
| MALOWANIE FABRYCZNE | ||
|---|---|---|
| 1993 | biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien | |
|
| ||
| Data | Malowanie / reklama | Właściciel |
| 12.1993 - 06.1997 | brak reklam | MPK Chełm, PL |
|
| ||
| 06.1997 - 03.1999 | brak reklam | CLA Chełm, PL |
|
| ||
| Data produkcji : | 1993 (po odbudowie) (wyjazd z fabryki: nie dotyczy) |
| VIN : | 01016 - nr podwozia (po odbudowie) |
| Silnik : | WSK Mielec SW680/78/1 138 kW, poj. 11.100 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony z tyłu, leżący, nr silnika: TA89080322 (od 12.1993), TA89080322 (od 01.1999) |
| Skrzynia biegów : | FPS Tczew S4-95 (4 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I) - 642 mm, (II) - 712 mm, (III) - 957 mm |
| Długość / szerokość / wysokość : | 12.000 / 2.500 / 3.040 mm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 9.800 / 17.280 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | 36 / 74 (ogółem 110) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 6.100 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| WYDARZENIA, CIEKAWOSTKI : | |
|---|---|
Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...
nowszy starszy