Jelcz PR110U (MPK/CLA #587)

  • Tabor CLA, MPK, ZKM
  • Lista taboru
  • Jelcz PR110U (MPK #587; CLA #587)
nowszy  starszy
5
8
7
Jelcz PR110U
Okres Właściciel Zajezdnia Nr tabor. Nr rejestr.
??.???? - ??.1993 * brak danych, Polska ? ? brak danych
??.1993 - 12.1993 LZNS Lublin, Polska ODBUDOWA **
9.12.1993 - 06.1997 MPK Chełm, Polska ul. Wołyńska 587
06.1997 - 03.1999 CLA Chełm, Polska ul. Okszowska 587
30.03.1999 - 04.1999 Witold Abramczyk Zwoleń, Polska WYCOFANY
23.04.1999 Witold Abramczyk Zwoleń, Polska ZŁOMOWANIE
* Historia pojazdu przed odbudową nieznana.
** Autobus pozyskany w wyniku transakcji łączonej po sprzedaży do LZNS Lublin (do odbudowy) Jelcza PR-100 #500 z MPK Chełm.

Malowanie fabryczne
1993 biały + czerwony (strażacki) szeroki pas poniżej okien
Okres Opis zmian Właściciel
12.1993 - 06.1997 brak reklam MPK Chełm, Polska
06.1997 - 03.1999 brak reklam CLA Chełm, Polska

Data produkcji : 1993 (po odbudowie)
(wyjazd z fabryki: nie dotyczy)
VIN : 01016 - nr podwozia (po odbudowie)
Silnik :
WSK Mielec SW680/78/1 138 kW, poj. 11.100 cm3 (6-cylindrowy), umieszczony z tyłu, leżący,
nr silnika: TA89080322 (od 12.1993), TA89080322 (od 01.1999)
Skrzynia biegów :
FPS Tczew S4-95 (4 przeł., manualna)
Układ drzwi / szerokość : 2-2-2 / (I-III) 1.200 mm
Wysokość podłogi w drzwiach : (I) - 642 mm, (II) - 712 mm, (III) - 957 mm
Długość / szerokość / Wysokość : 12.000 / 2.500 / 3.040 mm
Masa własna / dopuszczalna : 9.800 / 17.280 kg
Miejsca siedzące / stojące (razem) : 36 / 74 (ogółem 110)
Układ osi w autobusie : Rozstaw osi: 6.100 mm
(I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki")
Wyposażenie fabryczne : brak danych
Zarejestrowane stany licznika km : brak danych
Wydarzenia, ciekawostki : brak danych

Brak galerii

Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia...

nowszy  starszy
powered by WuWu 2014-, wszystkie prawa zastrzeżone

POMOC: Zobacz, co oznaczają poszczególne ikony używane na stronie. (w opracowaniu)