- Prywatni przewoźnicy
- ⇨
- Lista firm
- ⇨
- Tabor "RUDNIK" M. i M. Szalewicz
- ⇨
- Autosan H9-21 (rej. CMB-9410)
nr rejestracyjny:
Autosan H9-21
| 7.06.1986 - 05.1999 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
| 28.05.1999 - 25.02.2009 | Szalewicz RUDNIK, Ruda k/Chełma, Polska | ? | - |
|
| 25.02.2009 - ? | n/n właściciel* | ? | ? | brak danych |
| * Autobus wyrejestrowany w Polsce (wywóz za granicę). | ||||
| Malowanie fabryczne | ||
|---|---|---|
| 1986 | brak danych | |
| Okres | Opis zmian | Właściciel |
| 06.1986 - 05.1999 | brak danych | n/n właściciel, Polska |
| 05.1999 - 02.2009 | brak danych | Szalewicz RUDNIK, Ruda k/Chełma, Polska |
| Data produkcji : | 1986 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
| VIN : | 540838 |
| Silnik : | Andoria 6CT107, poj. 6.540 cm3 (6-cylindrowy) umieszczony z tyłu, pośrodku, nr silnika: brak danych |
| Skrzynia biegów : | FPS Tczew S5-45 (5 przeł., manualna) |
| Układ drzwi / szerokość : | 1-0-1 / (I, III) - ? mm (otwierane na zewnątrz klamką przez pasażera) |
| Wysokość podłogi w drzwiach : | (I, III) - 980 mm |
| Długość / szerokość / Wysokość : | 10.000 / 2.500 / 3.150 mmm |
| Masa własna / dopuszczalna : | 8.400 / 12.500 kg |
| Miejsca siedzące / stojące (razem) : | ? / ? (ogółem ?) |
| Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 4.700 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
| Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
| Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
| Wydarzenia, ciekawostki : | |
| 7.06.1986 r. | Data I rejestracji w Polsce. |
| 6.12.2002 r. | Nowy dowód rejestracyjny w Polsce. |
| Sorki, ale nie znalazłem zdjęć do wyświetlenia... |