- Prywatni przewoźnicy
- ⇨
- Lista firm
- ⇨
- Tabor "RUDNIK" M. i M. Szalewicz
- ⇨
- Autosan H9-21 (rej. CMB-4830)
nr rejestracyjny:
Autosan H9-21
??.1987 - ??.1998 | n/n właściciel, Polska | ? | ? | brak danych |
??.1998 - ??.2006 | J. Mazurek, Ruda k/Chełma, Polska | ? | - | |
??.2006 - ?* | Szalewicz RUDNIK, Ruda k/Chełma, Polska | ? | - | |
* Historia pojazdu odtworzona wyłącznie na podstawie informacji z portalu www.phototrans.pl. Dalsza historia autobusu nieznana. |
Malowanie fabryczne | ||
---|---|---|
1987 | brak danych | |
Okres | Opis zmian | Właściciel |
??.1987 - ??.1998 | brak danych | n/n właściciel, Polska |
??.1998 - ??.2006 | brak danych | J. Mazurek, Ruda k/Chełma, Polska |
??.2006 - ??.???? | nowe malowanie | Szalewicz RUDNIK, Ruda k/Chełma, Polska |
Data produkcji : | 1987 (wyjazd z fabryki: brak danych) |
VIN : | 570846 |
Silnik : | Andoria 6CT107, poj. 6.540 cm3 (6-cylindrowy) umieszczony z tyłu, pośrodku, nr silnika: brak danych |
Skrzynia biegów : | FPS Tczew S5-45 (5 przeł., manualna) |
Układ drzwi / szerokość : | 1-0-1 / (I, III) - ? mm (otwierane na zewnątrz klamką przez pasażera) |
Wysokość podłogi w drzwiach : | (I, III) - 980 mm |
Długość / szerokość / Wysokość : | 10.000 / 2.500 / 3.150 mmm |
Masa własna / dopuszczalna : | ? / 12.500 kg |
Miejsca siedzące / stojące (razem) : | ? / ? (ogółem ?) |
Układ osi w autobusie : | Rozstaw osi: 4.700 mm (I - skrętna, II - napędowa, "bliźniaki") |
Wyposażenie fabryczne : | brak danych |
Zarejestrowane stany licznika km : | brak danych |
Wydarzenia, ciekawostki : | |
od 1996 r. | Autobus obsługiwał linię: 120. |
Kliknij aby powiększyć. Zdjęcia otworzą się w nowym oknie przeglądarki.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.
Źródła zdjęć: 1 - link do galerii www.phototrans.pl.