- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Tabele eksploatacji
- ⇨
- pojazdy w MPK (1989 - 1997)
Tabela eksploatacji - MPK
Poniżej przedstawiam w graficzny sposób lata eksploatacji poszczególnych autobusów w MPK Chełm (w tabeli ten okres oznaczono kolorem jasnym żółtym). Tam, gdzie nie udało się zweryfikować lub pozyskać danych, pola tabeli oznaczone jako "brak danych" (bd) lub znakiem zapytania.
Tabela jest bardzo obszerna (nie mieści się w oknie przeglądarki), więc do nawigacji kliknij na niej i użyj klawiszy strzałek, a na urządzeniach mobilnych - przesuń ekran w prawo, lewo. UWAGA: pierwsza kolumna tabeli (numer taborowy) dla ułatwienia zawsze będzie widoczny po lewej stronie. W ostatnie rubryce "Opis" znajdziesz info o ważnych faktach dotyczących poszczególnych wozów.
LEGENDA :
czcionka czerwona - autobusy archiwalne (firma MPK już nie istnieje - przekształciła się z dawnego ZKM (w roku 1989), a nastepnie w CLA (w roku 1997),
- okres działalności firmy MPK Chełm (1.11.1989 - 23.06.1997),
- w ewidencji CLA Chełm, ale NIE EKSPLOATOWANE w tej firmie (przeznaczone do sprzedaży lub złomowania),
- eksploatacja w MPK Chełm z tym numerem taborowym,
- eksploatacja w ZKM lub CLA Chełm z tym numerem taborowy,
- eksploatacja w Chełmie z innym numerem taborowym,
- poprzedni lub następny przewoźnik poza Chełmem.
UWAGI: Autobusy umieszczono wg. numeru taborowego (malejąco). Jeśli któryś miał ich kilka w Chełmie, jest powtórzony z każdym z tych numerów).
Filtruj pojazdy w tabeli :
Wątek będzie codziennie rozbudowywany...
Tabela jest bardzo obszerna (nie mieści się w oknie przeglądarki), więc do nawigacji kliknij na niej i użyj klawiszy strzałek, a na urządzeniach mobilnych - przesuń ekran w prawo, lewo. UWAGA: pierwsza kolumna tabeli (numer taborowy) dla ułatwienia zawsze będzie widoczny po lewej stronie. W ostatnie rubryce "Opis" znajdziesz info o ważnych faktach dotyczących poszczególnych wozów.
LEGENDA :
czcionka czerwona - autobusy archiwalne (firma MPK już nie istnieje - przekształciła się z dawnego ZKM (w roku 1989), a nastepnie w CLA (w roku 1997),
- okres działalności firmy MPK Chełm (1.11.1989 - 23.06.1997),
- w ewidencji CLA Chełm, ale NIE EKSPLOATOWANE w tej firmie (przeznaczone do sprzedaży lub złomowania),
- eksploatacja w MPK Chełm z tym numerem taborowym,
- eksploatacja w ZKM lub CLA Chełm z tym numerem taborowy,
- eksploatacja w Chełmie z innym numerem taborowym,
- poprzedni lub następny przewoźnik poza Chełmem.
UWAGI: Autobusy umieszczono wg. numeru taborowego (malejąco). Jeśli któryś miał ich kilka w Chełmie, jest powtórzony z każdym z tych numerów).
Filtruj pojazdy w tabeli :
ZKM Chełm | MPK Chełm (1.11.1989 - 23.06.1997) | CLA Chełm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
588 next 130, n/next 588 | Jelcz M11 | 1986 | 1993-2011* | ??.1986 | 12.1993-06.1997 #588 | -98 #588 | ??.1998-02.2007 #130 | 02.2007-04.2011 #588 |
* 12.1993-06.1997 (#588 MPK), 06.1997-??.1998 (#588 CLA), ??.1998-02.2007 (#130 CLA), 02.2007-04.2011 (#588 CLA) ??.1993-12.1993 - odbudowa jako "składak" (LZNS Lublin, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (n/n właściciel Widawa, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
587 | Jelcz PR-110U | 1993 | 1993-1999* | ← ? | 12.1993-06.1997 | 06.1997-03.1999 | * poprzednia historia nieznana; 12.1993 - odbudowa (LZNS Lublin, Polska); 12.1993-06.1997 (MPK Chełm) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 03.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
586 next 131 | Jelcz M11 | 1986 | 1993-2000* | ??.1986 | 09.1993-06.1997 #586 | -98 #586 | '98-07.2000 #131 |
* 09.1993-06.1997 (#586 MPK), 06.1997-??.1998 (#586 CLA), ??.1998-07.2000 (#131 CLA) ??.1993-09.1993 - odbudowa jako "składak" (LZNS Lublin, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 07.2000 (n/n właściciel Brzeźno, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
585 . | Jelcz M11 | 1986 | 1993-1999* | ??.1986 | 08.1993-06.1997 #585 | '97-03.1999 #585 |
* 09.1993-06.1997 (#585 MPK), 06.1997-03.1999 (#585 CLA) ??.1993-08.1993 - odbudowa jako "składak" (Kapena Słupsk, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.1999 (W. Abramczyk, Zwoleń, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
584 next 132, n/next 584 | Jelcz M11 | 1986 | 1993-2008* | ??.1986 | 08.1993-06.1997 #584 | -98 #584 | ??.1998-02.2007 #132 | '07-'08 #584 |
* 08.1993-06.1997 (#584 MPK), 06.1997-??.1998 (#584 CLA), ??.1998-02.2007 (#132 CLA), 02.2007-11.2008 (#584 CLA) ??.1993-07.1993 - odbudowa jako "składak" (Kapena Słupsk, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 11.2008 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
583 next 133, n/next 583 | Jelcz M11 | 1986 | 1993-2011* | ??.1986 | 06.1993-06.1997 #583 | -98 #583 | ??.1998-02.2007 #133 | 02.2007-??.2011 #583 |
* 06.1993-06.1997 (#583 MPK), 06.1997-??.1998 (#583 CLA), ??.1998-02.2007 (#133 CLA), 02.2007-??.2011 (#583 CLA) ??.1993-05.1993 - odbudowa jako "składak" (Kapena Słupsk, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
582 next 134 | Jelcz M11 | 1986 | 1993-2002* | ??.1986 | 06.1993-06.1997 #582 | -98 #582 | ??.1998-04.2002 #134 |
* 06.1993-06.1997 (#582 MPK), 06.1997-??.1998 (#582 CLA), ??.1998-04.2002 (#134 CLA) ??.1993-05.1993 - odbudowa jako "składak" (Kapena Słupsk, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 04.2002 (Auto-Złom Chełm, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
581 next 135 | Jelcz M11 | 1987 | 1993-2005* | ??.1987 | 03.1993-06.1997 #581 | -98 #581 | ??.1998-10.2005 #135 |
* 03.1993-06.1997 (#581 MPK), 06.1997-??.1998 (#581 CLA), ??.1998-10.2005 (#135 CLA) ??.1993-03.1993 - odbudowa jako "składak" (Kapena Słupsk, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 14.10.2005 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
579 next 100 | Ikarus 260.04 | 1985 | 1992-2000* | ??.1985 | 09.1992-06.1997 #579 | -98 #579 | '98-06.2000 #100 |
* 09.1992-06.1997 (#579 MPK), 06.1997-??.1998 (#579 CLA), ??.1998-06.2000 (#100 CLA) ??.1992-08.1992 - odbudowa, nowy VIN (Kapena Słupsk, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 06.2000 (n/n właściciel Chełm, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
578 . | Ikarus 260.04 | 1985 | 1992-1998* | ??.1985 | 07.1992-06.1997 #578 | -98 #578 | 2004-brak danych |
* 07.1992-06.1997 (#578 MPK), 06.1997-10.1998 (#578 CLA) 1992 - odbudowa, nowy VIN (Kapena Słupsk, Polska); 1998 - przebudowa (KZNS Solec Kujawski, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 12.1998 (Rapid-Bus Warszawa, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
576 next 103 | Jelcz PR-110M | 1991 | 1991-2006* | 10.1991-06.1997 #576 | -98 #576 | ??.1998-04.2006 #103 |
* 10.1991-06.1997 (#576 MPK), 06.1997-??.1998 (#576 CLA), ??.1998-05.2006 (#103 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 22.05.2006 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
575 next 102 | Jelcz PR-110M | 1991 | 1991-2005* | 10.1991-06.1997 #575 | -98 #575 | ??.1998-10.2005 #102 |
* 10.1991-06.1997 (#575 MPK), 06.1997-??.1998 (#575 CLA), ??.1998-10.2005 (#102 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 14.10.2005 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
574 next 101 | Jelcz PR-110M | 1991 | 1991-2002* | 10.1991-06.1997 #574 | -98 #574 | ??.1998-10.2002 #101 |
* 10.1991-06.1997 (#574 MPK), 06.1997-??.1998 (#574 CLA), ??.1998-10.2002 (#101 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 22.10.2002 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
573 next 136, n/next 573 | Jelcz M11 | 1990 | 1990-2008* | 06.1990-06.1997 #573 | -98 #573 | ??.1998-02.2007 #136 | '07-'08 #573 |
* 06.1990-06.1997 (#573 MPK), 06.1997-??.1998 (#573 CLA), ??.1998-02.2007 (#136 CLA), 02.2007-11.2008 (#573 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 21.11.2008 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
572 next 162, n/next 572 | Jelcz M11 | 1990 | 1990-2010* | 06.1990-06.1997 #572 | -98 #572 | ??.1998-02.2007 #162 | 02.2007-08.2010 #572 |
* 06.1990-06.1997 (#572 MPK), 06.1997-??.1998 (#572 CLA), ??.1998-02.2007 (#162 CLA), 02.2007-08.2010 (#572 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 31.08.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
571 next 137, n/next 571 | Jelcz M11 | 1990 | 1990-2011* | 06.1990-06.1997 #571 | -98 #571 | ??.1998-02.2007 #137 | 02.2007-??.2011 #571 |
* 06.1990-06.1997 (#571 MPK), 06.1997-??.1998 (#571 CLA), ??.1998-02.2007 (#137 CLA), 02.2007-??.2011 (#571 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
570 next 138 | Jelcz M11 | 1990 | 1990-2006* | 01.1990-06.1997 #570 | -98 #570 | ??.1998-08.2006 #138 |
* 01.1990-06.1997 (#570 MPK), 06.1997-??.1998 (#570 CLA), ??.1998-08.2006 (#138 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 31.08.2006 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
569 next 139, n/next 569 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2010* | '88-'89 #569 | 11.1989-06.1997 #569 | -98 #569 | ??.1998-02.2007 #139 | 02.2007-12.2010 #569 |
* 06.1988-10.1989 (#569 ZKM), 11.1989-06.1997 (#569 MPK), 06.1997-??.1998 (#569 CLA), ??.1998-02.2007 (#139 CLA), 02.2007-12.2010 (#569 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 23.12.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
568 next 140, n/next 568 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2008* | '88-'89 #568 | 11.1989-06.1997 #568 | -98 #568 | ??.1998-02.2007 #140 | '07-'08 #568 |
* 06.1988-10.1989 (#568 ZKM), 11.1989-06.1997 (#568 MPK), 06.1997-??.1998 (#568 CLA), ??.1998-02.2007 (#140 CLA), 02.2007-06.2008 (#568 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 27.06.2008 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
567 next 141, n/next 567 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2009* | '88-'89 #567 | 11.1989-06.1997 #567 | -98 #567 | ??.1998-02.2007 #141 | 2007-09.2009 #567 |
* 06.1988-10.1989 (#567 ZKM), 11.1989-06.1997 (#567 MPK), 06.1997-??.1998 (#567 CLA), ??.1998-02.2007 (#141 CLA), 02.2007-09.2009 (#567 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 24.09.2009 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
566 next 161 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-1999* | '88-'89 #566 | 11.1989-06.1997 #566 | -98 #566 | '98-'99 #161 |
* 06.1988-10.1989 (#566 ZKM), 11.1989-06.1997 (#566 MPK), 06.1997-??.1998 (#566 CLA), ??.1998-03.1999 (#161 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 04.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
565 next 142, n/next 565 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2009* | '88-'89 #565 | 11.1989-06.1997 #565 | -98 #565 | ??.1998-02.2007 #142 | 2007-09.2009 #565 |
* 06.1988-10.1989 (#565 ZKM), 11.1989-06.1997 (#565 MPK), 06.1997-??.1998 (#565 CLA), ??.1998-02.2007 (#142 CLA), 02.2007-09.2009 (#565 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 24.09.2009 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
564 next 143, n/next 564 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2011* | '88-'89 #564 | 11.1989-06.1997 #564 | -98 #564 | ??.1998-02.2007 #143 | 02.2007-??.2011 #564 |
* 06.1988-10.1989 (#564 ZKM), 11.1989-06.1997 (#564 MPK), 06.1997-??.1998 (#564 CLA), ??.1998-02.2007 (#143 CLA), 02.2007-??.2011 (#564 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.2011 (n/n właściciel Widawa, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
563 next 144, n/next 563 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2007* | '88-'89 #563 | 11.1989-06.1997 #563 | -98 #563 | ??.1998-02.2007 #144 | -07 #563 |
* 06.1988-10.1989 (#563 ZKM), 11.1989-06.1997 (#563 MPK), 06.1997-??.1998 (#563 CLA), ??.1998-02.2007 (#144 CLA), 02.2007-09.2007 (#563 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 09.2007 (Metal-Pol Chełm, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
555 next 145 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2000* | '88-'89 #555 | 11.1989-06.1997 #555 | -98 #555 | 1998-02.2000 #145 |
* 02.1988-10.1989 (#555 ZKM), 11.1989-06.1997 (#555 MPK), 06.1997-??.1998 (#555 CLA), ??.1998-02.2000 (#145 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 02.2000 (n/n właściciel Brzeźno, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
554 next 146, n/next 554 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2007* | '88-'89 #554 | 11.1989-06.1997 #554 | -98 #554 | ??.1998-02.2007 #146 | -07 #554 |
* 02.1988-10.1989 (#554 ZKM), 11.1989-06.1997 (#554 MPK), 06.1997-??.1998 (#554 CLA), ??.1998-02.2007 (#146 CLA), 02.2007-09.2007 (#554 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 09.2007 (Metal-Pol Chełm, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
553 next 147, n/next 553 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2009* | '88-'89 #553 | 11.1989-06.1997 #553 | -98 #553 | ??.1998-02.2007 #147 | 2007-09.2009 #553 |
* 02.1988-10.1989 (#553 ZKM), 11.1989-06.1997 (#553 MPK), 06.1997-??.1998 (#553 CLA), ??.1998-02.2007 (#147 CLA), 02.2007-09.2009 (#553 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 24.09.2009 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
549 next 149 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-1999* | 1987-10.1989 #549 | 11.1989-06.1997 #549 | -98 #549 | '98-'99 #149 |
* 07.1987-10.1989 (#549 ZKM), 11.1989-06.1997 (#549 MPK), 06.1997-??.1998 (#549 CLA), ??.1998-03.1999 (#149 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 03.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
548 next 148, n/next 548 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2009* | 1987-10.1989 #548 | 11.1989-06.1997 #548 | -98 #548 | ??.1998-02.2007 #148 | 2007-??.2009 #548 |
* 07.1987-10.1989 (#548 ZKM), 11.1989-06.1997 (#548 MPK), 06.1997-??.1998 (#548 CLA), ??.1998-02.2007 (#148 CLA), 02.2007-??.2009 (#548 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.2009 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
546 next 150, n/next 546 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2011* | 1987-10.1989 #546 | 11.1989-06.1997 #546 | -98 #546 | ??.1998-02.2007 #150 | 02.2007-04.2011 #546 |
* 03.1987-10.1989 (#546 ZKM), 11.1989-06.1997 (#546 MPK), 06.1997-??.1998 (#546 CLA), ??.1998-02.2007 (#150 CLA), 02.2007-04.2011 (#546 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (n/n właściciel Widawa, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
545 next 151, n/next 545 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2010* | 1987-10.1989 #545 | 11.1989-06.1997 #545 | -98 #545 | ??.1998-02.2007 #151 | 02.2007-01.2010 #545 |
* 03.1987-10.1989 (#545 ZKM), 11.1989-06.1997 (#545 MPK), 06.1997-??.1998 (#545 CLA), ??.1998-02.2007 (#151 CLA), 02.2007-01.2010 (#545 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 19.01.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
544 next 152, n/next 544 | Jelcz M11 Jelcz "M10" | 1987 | 1987-2011* | 1987-10.1989 #544 | 11.1989-06.1997 #544 | -98 #544 | ??.1998-02.2007 #152 | 02.2007-04.2011 #544 |
* 03.1987-10.1989 (#544 ZKM), 11.1989-06.1997 (#544 MPK), 06.1997-??.1998 (#544 CLA), ??.1998-02.2007 (#152 CLA), 02.2007-04.2011 (#544 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2004 - odbudowa/skrócenie do werscji M10 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
543 next 153, n/next 543 | Jelcz M11 Jelcz "M10" | 1987 | 1987-2011* | 1987-10.1989 #543 | 11.1989-06.1997 #543 | -98 #543 | ??.1998-02.2007 #152 | 02.2007-04.2011 #543 |
* 03.1987-10.1989 (#543 ZKM), 11.1989-06.1997 (#543 MPK), 06.1997-??.1998 (#543 CLA), ??.1998-02.2007 (#153 CLA), 02.2007-04.2011 (#543 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2006 - odbudowa/skrócenie do werscji M10 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
542 next 154, n/next 542 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2008* | 1987-10.1989 #542 | 11.1989-06.1997 #542 | -98 #542 | ??.1998-02.2007 #154 | '07-'08 #542 |
* 03.1987-10.1989 (#542 ZKM), 11.1989-06.1997 (#542 MPK), 06.1997-??.1998 (#542 CLA), ??.1998-02.2007 (#154 CLA), 02.2007-06.2008 (#542 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 27.06.2008 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
541 next 155 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2005* | 1987-10.1989 #541 | 11.1989-06.1997 #541 | -98 #541 | ??.1998-10.2005 #155 |
* 03.1987-10.1989 (#541 ZKM), 11.1989-06.1997 (#541 MPK), 06.1997-??.1998 (#541 CLA), ??.1998-10.2005 (#155 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 14.10.2005 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
531 next 156, n/next 531 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2010* | 06.1986-10.1989 #531 | 11.1989-06.1997 #531 | -98 #531 | ??.1998-02.2007 #156 | 02.2007-11.2010 #531 |
* 06.1986-10.1989 (#531 ZKM), 11.1989-06.1997 (#531 MPK), 06.1997-??.1998 (#531 CLA), ??.1998-02.2007 (#156 CLA), 02.2007-11.2010 (#531 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 8.11.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE(?) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
530 next 157 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2002* | 06.1986-10.1989 #530 | 11.1989-06.1997 #530 | -98 #530 | ??.1998-06.2002 #157 |
* 06.1986-10.1989 (#530 ZKM), 11.1989-06.1997 (#530 MPK), 06.1997-??.1998 (#530 CLA), ??.1998-06.2002 (#157 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 06.2002 (Optimum Chełm, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
529 next 158, n/next 529 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2010* | 06.1986-10.1989 #529 | 11.1989-06.1997 #529 | -98 #529 | ??.1998-02.2007 #158 | 02.2007-08.2010 #529 |
* 06.1986-10.1989 (#529 ZKM), 11.1989-06.1997 (#529 MPK), 06.1997-??.1998 (#529 CLA), ??.1998-02.2007 (#158 CLA), 02.2007-08.2010 (#529 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2002 - odbudowa (Kapena Słupsk, Polska); 3.08.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE(?) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
528 next 159 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2006* | 06.1986-10.1989 #528 | 11.1989-06.1997 #528 | -98 #528 | ??.1998-08.2008 #159 |
* 06.1986-10.1989 (#528 ZKM), 11.1989-06.1997 (#528 MPK), 06.1997-??.1998 (#528 CLA), ??.1998-08.2006 (#159 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2000 - odbudowa (Kapena Słupsk, Polska); 31.08.2006 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
527 next 160, n/next 527 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2011* | 06.1986-10.1989 #527 | 11.1989-06.1997 #527 | -98 #527 | ??.1998-02.2007 #160 | 02.2007-11.2011 #527 |
* 06.1986-10.1989 (#527 ZKM), 11.1989-06.1997 (#527 MPK), 06.1997-??.1998 (#527 CLA), ??.1998-02.2007 (#160 CLA), 02.2007-11.2011 (#527 CLA) 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 11.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
523 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1997* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | -97 | * 06.1997-12.1997 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 12.1997 (Aster Ozorków, Polska); 2003 - odbudowa; 07.2011 (Aster Ozorków, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
522 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1998* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-03.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 03.1998 (M. Gorgol Stawek k/Cycowa, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
521 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1997* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | -97 | 1998-brak danych | * 06.1997-12.1997 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 12.1997 (K. Kędzierawski Łukówek, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
520 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1998* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
519 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1998* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
516 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
515 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1994 | 12.1985-10.1989 | 11.1989-08.1994 | 08.1994 (n/n właściciel, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
514 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
513 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
512 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1991 | 12.1985-10.1989 | 11.1989-07.1991 | 26.07.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
511 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
510 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1993* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-10.1993 | '93-09.2003 | * 10.1993-??.1995 (Edgab Lublin, Polska); ??.1995-09.2003 (PKM M. Szoda Chełm, Polska); 30.09.2003 - DEMONTAŻ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
509 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
508 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1991 | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1991 | 5.06.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
507 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1997* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | -97 | 1998-brak danych | * 06.1997-11.1997 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 11.1997 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
500 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1993* | 05.1985-10.1989 | 11.1989-10.1993 | * 05.1985-10.1989 (#500 ZKM); 11.1989-10.1993 (#500 MPK); 03.1999 (n/n właściciel, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
499 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1992 | 05.1985-10.1989 | 11.1989-07.1992 | 3.07.1992 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
498 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1991 | 05.1985-10.1989 | 11.1989-12.1991 | 27.12.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
497 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1999* | 05.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | 06.1997-03.1999 | * 06.1997-03.1999 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 03.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
487 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1992 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-10.1992 | 29.10.1992 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
486 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-07.1993 | 30.07.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
485 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-04.1993 | 2.04.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
484 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1998* | 08.1984-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-03.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 03.1998 (M. Gorgol Stawek k/Cycowa, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
483 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-07.1993 | 23.07.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
482 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1995 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-09.1995 | 4.09.1995 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
481 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-10.1993 | 8.10.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
480 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-09.1993 | 20.09.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
479 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1991 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-12.1991 | 31.12.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
478 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-09.1993 | 6.09.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
470 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-12.1993 | 1994-brak danych | 12.1993 (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
469 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1993 | 1994-brak danych | 06.1993 (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
468 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1998* | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
467 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-09.1993 | 1994-brak danych | 09.1993 (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
466 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1997 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1997 | 1.06.1997 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
465 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-???? | 08.1983-10.1989 | 11.1989-??.???? | 1993-brak danych* | * UWAGA - ostatnia udokumentowana wzmianka jaką posiadam na temat tego wozu pochodzi z lokalnej prasy z 1992 r.; ??.???? (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
464 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1994 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1994 | 28.06.1994 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
463 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1992 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-03.1992 | 16.03.1992 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
462 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1990 | 08.1983-10.1989 | '89-'90 | 6.12.1990 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
461 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-03.1993 | 8.03.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
435 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1991 | 12.1981-10.1989 | 11.1989-05.1991 | 24.05.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
433 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1995 | 12.1981-10.1989 | 11.1989-11.1995 | 20.11.1995 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
429 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1990 | 10.1981-10.1989 | '89-'90 | 12.11.1990 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
426 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1991 | 10.1981-10.1989 | 11.1989-11.1991 | 29.11.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
425 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1990 | 10.1981-10.1989 | '89-'90 | 12.11.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
421 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1991 | 10.1981-10.1989 | 11.1989-08.1991 | 30.08.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
419 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1993 | 10.1981-10.1989 | 11.1989-06.1993 | 28.06.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE |