- Tabor CLA, MPK, ZKM
- ⇨
- Tabele eksploatacji
- ⇨
- pojazdy w ZKM (1959 - 1989)
Tabela eksploatacji - ZKM
Poniżej przedstawiam w graficzny sposób lata eksploatacji poszczególnych autobusów w ZKM Chełm (w tabeli ten okres oznaczono kolorem jasnym żółtym). Tam, gdzie nie udało się zweryfikować lub pozyskać danych, pola tabeli oznaczone jako "brak danych" (bd) lub znakiem zapytania.
Tabela jest bardzo obszerna (nie mieści się w oknie przeglądarki), więc do nawigacji kliknij na niej i użyj klawiszy strzałek, a na urządzeniach mobilnych - przesuń ekran w prawo, lewo. UWAGA: pierwsza kolumna tabeli (numer taborowy) dla ułatwienia zawsze będzie widoczny po lewej stronie. W ostatnie rubryce "Opis" znajdziesz info o ważnych faktach dotyczących poszczególnych wozów.
LEGENDA :
czcionka czerwona - autobusy archiwalne (firma ZKM już nie istnieje - przekształciła się w MPK (1989) a nastepnie w CLA (1997),
- okres działalności firmy ZKM Chełm (1.05.1959 - 31.10.1989),
- w ewidencji CLA Chełm, ale NIE EKSPLOATOWANE w tej firmie (przeznaczone do sprzedaży lub złomowania),
- eksploatacja w ZKM Chełm z tym numerem taborowym,
- eksploatacja w MPK lub CLA Chełm z tym numerem taborowy,
- eksploatacja w Chełmie z innym numerem taborowym,
- poprzedni lub następny przewoźnik poza Chełmem.
UWAGI: Autobusy umieszczono wg. numeru taborowego (malejąco). Jeśli któryś miał ich kilka w Chełmie, jest powtórzony z każdym z tych numerów).
Filtruj pojazdy w tabeli :
Wątek będzie codziennie rozbudowywany...
Tabela jest bardzo obszerna (nie mieści się w oknie przeglądarki), więc do nawigacji kliknij na niej i użyj klawiszy strzałek, a na urządzeniach mobilnych - przesuń ekran w prawo, lewo. UWAGA: pierwsza kolumna tabeli (numer taborowy) dla ułatwienia zawsze będzie widoczny po lewej stronie. W ostatnie rubryce "Opis" znajdziesz info o ważnych faktach dotyczących poszczególnych wozów.
LEGENDA :
czcionka czerwona - autobusy archiwalne (firma ZKM już nie istnieje - przekształciła się w MPK (1989) a nastepnie w CLA (1997),
- okres działalności firmy ZKM Chełm (1.05.1959 - 31.10.1989),
- w ewidencji CLA Chełm, ale NIE EKSPLOATOWANE w tej firmie (przeznaczone do sprzedaży lub złomowania),
- eksploatacja w ZKM Chełm z tym numerem taborowym,
- eksploatacja w MPK lub CLA Chełm z tym numerem taborowy,
- eksploatacja w Chełmie z innym numerem taborowym,
- poprzedni lub następny przewoźnik poza Chełmem.
UWAGI: Autobusy umieszczono wg. numeru taborowego (malejąco). Jeśli któryś miał ich kilka w Chełmie, jest powtórzony z każdym z tych numerów).
Filtruj pojazdy w tabeli :
ZKM Chełm (1.05.1959 - 31.10.1989) | MPK Chełm | CLA Chełm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
569 next 139, n/next 569 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2010* | '88-'89 #569 | 11.1989-06.1997 #569 | -98 #569 | ??.1998-02.2007 #139 | 02.2007-12.2010 #569 |
* 06.1988-10.1989 (#569 ZKM), 11.1989-06.1997 (#569 MPK), 06.1997-??.1998 (#569 CLA), ??.1998-02.2007 (#139 CLA), 02.2007-12.2010 (#569 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 23.12.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
568 next 140, n/next 568 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2008* | '88-'89 #568 | 11.1989-06.1997 #568 | -98 #568 | ??.1998-02.2007 #140 | '07-'08 #568 |
* 06.1988-10.1989 (#568 ZKM), 11.1989-06.1997 (#568 MPK), 06.1997-??.1998 (#568 CLA), ??.1998-02.2007 (#140 CLA), 02.2007-06.2008 (#568 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 27.06.2008 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
567 next 141, n/next 567 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2009* | '88-'89 #567 | 11.1989-06.1997 #567 | -98 #567 | ??.1998-02.2007 #141 | 2007-09.2009 #567 |
* 06.1988-10.1989 (#567 ZKM), 11.1989-06.1997 (#567 MPK), 06.1997-??.1998 (#567 CLA), ??.1998-02.2007 (#141 CLA), 02.2007-09.2009 (#567 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 24.09.2009 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
566 next 161 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-1999* | '88-'89 #566 | 11.1989-06.1997 #566 | -98 #566 | '98-'99 #161 |
* 06.1988-10.1989 (#566 ZKM), 11.1989-06.1997 (#566 MPK), 06.1997-??.1998 (#566 CLA), ??.1998-03.1999 (#161 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 04.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
565 next 142, n/next 565 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2009* | '88-'89 #565 | 11.1989-06.1997 #565 | -98 #565 | ??.1998-02.2007 #142 | 2007-09.2009 #565 |
* 06.1988-10.1989 (#565 ZKM), 11.1989-06.1997 (#565 MPK), 06.1997-??.1998 (#565 CLA), ??.1998-02.2007 (#142 CLA), 02.2007-09.2009 (#565 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 24.09.2009 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
564 next 143, n/next 564 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2011* | '88-'89 #564 | 11.1989-06.1997 #564 | -98 #564 | ??.1998-02.2007 #143 | 02.2007-??.2011 #564 |
* 06.1988-10.1989 (#564 ZKM), 11.1989-06.1997 (#564 MPK), 06.1997-??.1998 (#564 CLA), ??.1998-02.2007 (#143 CLA), 02.2007-??.2011 (#564 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.2011 (n/n właściciel Widawa, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
563 next 144, n/next 563 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2007* | '88-'89 #563 | 11.1989-06.1997 #563 | -98 #563 | ??.1998-02.2007 #144 | -07 #563 |
* 06.1988-10.1989 (#563 ZKM), 11.1989-06.1997 (#563 MPK), 06.1997-??.1998 (#563 CLA), ??.1998-02.2007 (#144 CLA), 02.2007-09.2007 (#563 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 09.2007 (Metal-Pol Chełm, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
555 next 145 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2000* | '88-'89 #555 | 11.1989-06.1997 #555 | -98 #555 | 1998-02.2000 #145 |
* 02.1988-10.1989 (#555 ZKM), 11.1989-06.1997 (#555 MPK), 06.1997-??.1998 (#555 CLA), ??.1998-02.2000 (#145 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 02.2000 (n/n właściciel Brzeźno, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
554 next 146, n/next 554 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2007* | '88-'89 #554 | 11.1989-06.1997 #554 | -98 #554 | ??.1998-02.2007 #144 | -07 #554 |
* 02.1988-10.1989 (#554 ZKM), 11.1989-06.1997 (#554 MPK), 06.1997-??.1998 (#554 CLA), ??.1998-02.2007 (#146 CLA), 02.2007-09.2007 (#554 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 09.2007 (Metal-Pol Chełm, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
553 next 147, n/next 553 | Jelcz M11 | 1988 | 1988-2009* | '88-'89 #553 | 11.1989-06.1997 #553 | -98 #553 | ??.1998-02.2007 #147 | 2007-09.2009 #553 |
* 02.1988-10.1989 (#553 ZKM), 11.1989-06.1997 (#553 MPK), 06.1997-??.1998 (#553 CLA), ??.1998-02.2007 (#147 CLA), 02.2007-09.2009 (#553 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 24.09.2009 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
549 next 149 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-1999* | 1987-07.1989 #549 | 11.1989-06.1997 #549 | -98 #549 | '98-'99 #149 |
* 07.1987-10.1989 (#549 ZKM), 11.1989-06.1997 (#549 MPK), 06.1997-??.1998 (#549 CLA), ??.1998-03.1999 (#149 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 03.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
548 next 148, n/next 548 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2009* | 1987-10.1989 #548 | 11.1989-06.1997 #548 | -98 #548 | ??.1998-02.2007 #148 | 02.2007-??.2009 #548 |
* 07.1987-10.1989 (#548 ZKM), 11.1989-06.1997 (#548 MPK), 06.1997-??.1998 (#548 CLA), ??.1998-02.2007 (#148 CLA), 02.2007-??.2009 (#548 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); ??.2009 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
546 next 150, n/next 546 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2011* | 1987-10.1989 #546 | 11.1989-06.1997 #546 | -98 #546 | ??.1998-02.2007 #150 | 02.2007-04.2011 #546 |
* 03.1987-10.1989 (#546 ZKM), 11.1989-06.1997 (#546 MPK), 06.1997-??.1998 (#546 CLA), ??.1998-02.2007 (#150 CLA), 02.2007-04.2011 (#546 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (n/n właściciel Widawa, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
545 next 151, n/next 545 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2010* | 1987-10.1989 #545 | 11.1989-06.1997 #545 | -98 #545 | ??.1998-02.2007 #151 | 02.2007-01.2010 #545 |
* 03.1987-10.1989 (#545 ZKM), 11.1989-06.1997 (#545 MPK), 06.1997-??.1998 (#545 CLA), ??.1998-02.2007 (#151 CLA), 02.2007-01.2010 (#545 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 19.01.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
544 next 152, n/next 544 | Jelcz M11 Jelcz "M10" | 1987 | 1987-2011* | 1987-10.1989 #544 | 11.1989-06.1997 #544 | -98 #544 | ??.1998-02.2007 #152 | 02.2007-04.2011 #544 |
* 03.1987-10.1989 (#544 ZKM), 11.1989-06.1997 (#544 MPK), 06.1997-??.1998 (#544 CLA), ??.1998-02.2007 (#152 CLA), 02.2007-04.2011 (#544 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2004 - odbudowa/skrócenie do werscji M10 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
543 next 153, n/next 543 | Jelcz M11 Jelcz "M10" | 1987 | 1987-2011* | 1987-10.1989 #543 | 11.1989-06.1997 #543 | -98 #543 | ??.1998-02.2007 #153 | 02.2007-04.2011 #543 |
* 03.1987-10.1989 (#543 ZKM), 11.1989-06.1997 (#543 MPK), 06.1997-??.1998 (#543 CLA), ??.1998-02.2007 (#153 CLA), 02.2007-04.2011 (#543 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2006 - odbudowa/skrócenie do werscji M10 (CLA Chełm, Polska); 04.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
542 next 154, n/next 542 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2008* | 1987-10.1989 #542 | 11.1989-06.1997 #542 | -98 #542 | ??.1998-02.2007 #154 | '07-'08 #542 |
* 03.1987-10.1989 (#542 ZKM), 11.1989-06.1997 (#542 MPK), 06.1997-??.1998 (#542 CLA), ??.1998-02.2007 (#154 CLA), 02.2007-06.2008 (#542 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 27.06.2008 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
541 next 155 | Jelcz M11 | 1987 | 1987-2005* | 1987-07.1989 #541 | 11.1989-06.1997 #541 | -98 #541 | ??.1998-10.2005 #155 |
* 03.1987-10.1989 (#541 ZKM), 11.1989-06.1997 (#541 MPK), 06.1997-??.1998 (#541 CLA), ??.1998-10.2005 (#155 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 14.10.2005 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
531 next 156, n/next 531 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2010* | 06.1986-10.1989 #531 | 11.1989-06.1997 #531 | -98 #531 | ??.1998-02.2007 #156 | 02.2007-11.2010 #531 |
* 06.1986-10.1989 (#531 ZKM), 11.1989-06.1997 (#531 MPK), 06.1997-??.1998 (#531 CLA), ??.1998-02.2007 (#156 CLA), 02.2007-11.2010 (#531 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 8.11.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE(?) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
530 next 157 | Jelcz M11 | 1986 | 198-2002* | 06.1986-07.1989 #530 | 11.1989-06.1997 #530 | -98 #530 | ??.1998-06.2002 #157 |
* 06.1986-10.1989 (#530 ZKM), 11.1989-06.1997 (#530 MPK), 06.1997-??.1998 (#530 CLA), ??.1998-06.2002 (#157 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 06.2002 (Optimum Chełm, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
529 next 158, n/next 529 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2010* | 06.1986-10.1989 #529 | 11.1989-06.1997 #529 | -98 #529 | ??.1998-02.2007 #158 | 02.2007-08.2010 #529 |
* 06.1986-10.1989 (#529 ZKM), 11.1989-06.1997 (#529 MPK), 06.1997-??.1998 (#529 CLA), ??.1998-02.2007 (#158 CLA), 02.2007-08.2010 (#529 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2002 - odbudowa (Kapena Słupsk, Polska); 3.08.2010 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE(?) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
528 next 159 | Jelcz M11 | 1986 | 198-2006* | 06.1986-07.1989 #528 | 11.1989-06.1997 #528 | -98 #528 | ??.1998-08.2006 #159 |
* 06.1986-10.1989 (#528 ZKM), 11.1989-06.1997 (#528 MPK), 06.1997-??.1998 (#528 CLA), ??.1998-08.2006 (#159 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 2000 - odbudowa (Kapena Słupsk, Polska); 31.08.2006 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
527 next 160, n/next 527 | Jelcz M11 | 1986 | 1986-2011* | 06.1986-10.1989 #527 | 11.1989-06.1997 #527 | -98 #527 | ??.1998-02.2007 #160 | 02.2007-11.2011 #527 |
* 06.1986-10.1989 (#527 ZKM), 11.1989-06.1997 (#527 MPK), 06.1997-??.1998 (#527 CLA), ??.1998-02.2007 (#160 CLA), 02.2007-11.2011 (#527 CLA) 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1997 (CLA Chełm, Polska); 11.2011 (Tkaczyk Bobrowniki, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
523 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1997* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | -97 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-12.1997 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 12.1997 (Aster Ozorków, Polska); 2003 - odbudowa; 07.2011 (Aster Ozorków, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
522 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1998* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-03.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 03.1998 (M. Gorgol Stawek k/Cycowa, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
521 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1997* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | -97 | 1998-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-12.1997 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 12.1997 (K. Kędzierawski Łukówek, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
520 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1998* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
519 | Autosan H9-35 | 1986 | 1986-1998* | 02.1986-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
516 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
515 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1994 | 12.1985-10.1989 | 11.1989-08.1994 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 08.1994 (n/n właściciel, Polska) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
514 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
513 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
512 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1991 | 12.1985-10.1989 | 11.1989-07.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 26.07.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
511 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
510 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1993* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-10.1993 | '92-09.2003 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 10.1993-??.1995 (Edgab Lublin, Polska); ??.1995-09.2003 (PKM M. Szoda Chełm, Polska); 30.09.2003 - DEMONTAŻ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
509 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1998* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
508 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1991 | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 5.06.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
507 | Autosan H9-35 | 1985 | 1985-1997* | 12.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | -97 | 1998-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-11.1997 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 11.1997 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
500 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1993 | 05.1985-10.1989 | 11.1989-10.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); LZNS Lublin (odbudowa) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
499 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1992 | 05.1985-10.1989 | 11.1989-07.1992 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 3.07.1992 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
498 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1991 | 05.1985-10.1989 | 11.1989-12.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 27.12.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
497 | Jelcz PR-110M | 1985 | 1985-1999* | 05.1985-10.1989 | 11.1989-06.1997 | 06.1997-03.1999 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-03.1999 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 03.1999 (W. Abramczyk Zwoleń, Polska) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
487 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1992 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-10.1992 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 29.10.1992 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
486 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-07.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 30.07.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
485 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-04.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 2.04.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
484 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1998* | 08.1984-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-03.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 03.1998 (M. Gorgol Stawek k/Cycowa, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
483 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-07.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 23.07.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
482 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1995 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-09.1995 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 4.09.1995 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
481 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-10.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 8.10.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
480 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-09.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 20.09.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
479 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1991 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-12.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 31.12.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
478 | Autosan H9-35 | 1984 | 1984-1993 | 08.1984-10.1989 | 11.1989-09.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 6.09.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
470 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-12.1993 | 1994-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 12.1993 (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
469 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1993 | 1994-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 06.1993 (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
468 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1998* | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1997 | '97-'98 | 1999-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * 06.1997-01.1998 (CLA Chełm, Polska - NIE EKSPLOATOWANY); 01.1998 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
467 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-09.1993 | 1994-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 09.1993 (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
466 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1997 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1997 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 1.06.1997 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
465 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-???? | 08.1983-10.1989 | 11.1989-??.????* | 1993-brak danych | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); * UWAGA - ostatnia udokumentowana wzmianka jaką posiadam na temat tego wozu pochodzi z lokalnej prasy z 1992 r.; ??.???? (n/n właściciel, Polska); | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
464 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1994 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-06.1994 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 28.06.1994 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
463 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1992 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-03.1992 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 16.03.1992 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
462 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1990 | 08.1983-10.1989 | '89-'90 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 6.12.1990 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
461 | Autosan H9-35 | 1983 | 1983-1993 | 08.1983-10.1989 | 11.1989-03.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 8.03.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
435 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1991 | 12.1981-10.1989 | 11.1989-05.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 24.05.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
433 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1995 | 12.1981-10.1989 | 11.1989-11.1995 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 20.11.1995 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
429 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1990 | 10.1981-10.1989 | '89-'90 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 12.11.1990 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
427 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1989 | 10.1981-04.1989 | 05.1989-brak danych | 09.1993 (n/n właściciel, Polska); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
426 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1991 | 10.1981-10.1989 | 11.1989-11.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 29.11.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
425 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1990 | 10.1981-10.1989 | '89-'90 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 12.11.1990 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
421 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1991 | 10.1981-10.1989 | 11.1989-08.1991 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 30.08.1991 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
420 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-???? | 10.1981-??.???? | 1986-brak danych | brak danych na temat historii wozu (autobus zakończył eksploatację w Chełmie jeszcze przed przekształceniem firmy ZKM w MPK Chełm, to jest przed datą 10.1989) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
419 | Autosan H9-35 | 1981 | 1981-1993 | 10.1981-10.1989 | 11.1989-06.1993 | 11.1989 (MPK Chełm, Polska); 28.06.1993 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
398 | Autosan H9-35 | 1980 | 1981-1987 | 80* | 01.1981-12.1987 | * 03.1980 - 01.1981 (WPKM Piotrków Trybunalski, Polska); 8.12.1997 - ZŁOMOWANIE NA BAZIE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
??? | - - - |